تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی
سرخط خبرها

زرینی:پیکان بابرنامه‌ترین تیم لیگ برتر والیبال است|فینال قابل پیش بینی نیست

  • کد خبر: ۱۰۱۴۳۸
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
زرینی:پیکان بابرنامه‌ترین تیم لیگ برتر والیبال است|فینال قابل پیش بینی نیست
بازیکن تیم پیکان تهران گفت: با اجرای دقیق آنالیز‌ها نقاط قوت سپاهان را کور کردیم و با دو برد متوالی به دیدار نهایی صعود کردیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم پیکان تهران در دومین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر یک مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به پیروزی رسید و راهی فینال شد.
حمزه زرینی بازیکن پیکان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر، گفت: خدا را شکر در این فصل پر فراز و نشیب موفق شدیم به فینال راه پیدا کنیم. پیکان بسیار با برنامه کار کرد. صرف‌نظر ست دوم و قطعی برق و بهم‌ریختگی تیم در ابتدای بازی، توانستیم به بازی برگردیم.
وی افزود: نحوه بازی پیکان نشان داد که با برنامه‌ترین تیم لیگ برتر هستیم. مو به مو آنالیز‌های کادرفنی را اجرا کردیم و توانستیم نقاط قوت حریف را کور کنیم. در لحظات حساس بازی باز هم باتجربه‌تر عمل کردیم. خدا را شکر هم خودمان و هم خانواده بزرگ پیکان را خوشحال کردیم.
زرینی درخصوص بازی فینال هم گفت: از حالا اصلا نمی‌توان هیچ پیش‌بینی درخصوص فینال داشت. انشاا… بازی خوبی ارائه کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->